לפני 13 שנים הייתי חולה וחולה מאוד, בגיל 19!! אתם קולטים את זה?
זה התחיל מדלקות בשתן חוזרות וכמובן אנטיביוטיקה, והתפתח לדלקת מפרקים שגרונית, שכמובן הרופאים לא ראו את הקשר בין שני הדברים והביאו לי עוד אנטיביוטיקה והפעם סטרואידים, המצב שלי לא רק שלא השתפר אלא רק החמיר, התחילו להיות בעיות מעיים ועצירויות שרק החמירו את מצב הדלקת בגוף. הייתי חיה על משככים, על אנטיביוטיקה, זינאט וסידורל הם היו החברים הקבועים שלי.

עד שיום אחד, הכאב היה כה בלתי נסבל, שקיבלתי "הארה" שמה שאני עושה לא רק לא מבריא אותי אלא מדרדר אותי לתהום שאם אמשיך כך, כנראה לא אהיה כאן. ולכן, הבנתי שזו לא הדרך ו"נתקלתי" בסרטון על רפואה טבעית של הרב יובל אשרוב. שמעתי הרצאות, פה, הרצאות שם, זה היה סופר לא רציני, אבל ידעתי שאני חייבת ללמוד את התחום, לקרוא מאות מאמרים וספרים שעוסקים בריפוי ובריאות כדי להבין מה השורש אצלי?!
וכך עשיתי.עשיתי לעצמי תוכנית אישית והכי חשוב שיניתי את כל ההרגלים שלי שהביאו אותי למקום החולי. שיניתי מיינדסט ורכשתי עוגני בריאות לכל החיים.
והכי חשוב קיבלתי החלטה חד משמעית שלחולי אני לא חוזרת, לא משנה כמה זמן יקח לי אני יוצאת מזה בריאה ושלמה וחזקה!!

לאחר שנבראתי לגמרי מחדש, ברוך השם כבר עשור שאני חיה בבריאות הכי טובה שהייתה לי אי פעם ומודה על השינוי כל יום מחדש, החלטתי ללמוד את זה באופן רשמי, עזבתי את מסלול התזה של תואר שני באוניברסיטה העברית, ולמדתי רפואה טבעית\אינטגרטיבית במרכז הרמב"ם ובמכללת אילמה . הוסמכתי להיות יועצת בריאות, ומאז אני עוזרת לאנשים חולים, מתוסכלים מכאבים, מאוכזבים מעצמם ומזה שהם לא מצליחים להתמיד, להגיע לגרסת הבריאות העל שלהם בגוף ובנפש

וכך נולדה לה שיטת ליווי אישי יוצאת דופן שפיתחתי עם השנים ובהתאם לצורך אישי של כל מטופל ומטופלת.  שיטת בריא זה פשוט, מלמדת אותך איך להחזיר את הבריאות המדורדרת לאיתנה ואיך לשמור עליה כדרך חיים  כי הרי בריאות קיימת תמיד אך העוצמה שלה תלויה בך, בבחירות שלך בגוף ובנפש.

השיטה הזו עובדת על השינוי מבפנים לבחוץ, ולכן העבודה מתמקדת בשחרור תבניות מחשבתיות, אמוניות ורגשיות שחוסמות אותך מלהיות בריא\ה בעזרת שינוי תודעתי בראש. ושינוי בהרגלים בגוף שחוסמים אותך גם מלהיות בריא\ה בשיא העוצמה (תזונה לא נכונה, הרגלי אכילה לא טובים, היעדר תנועה, שינה לא מספקת או בשעות הלא טובות, נשימה שטחית, ומתח). אנחנו גם מתרגלים את היציאה בטוחה מהשגרה וניהול נכון של הנפילות, מה שעוזר לך להתמיד בזה כדרך חיים ולקחת את השינויים בהדרגתיות המותאמת לכל אדם ולשגרת חייו. והכי חשוב היא מלמדת אותך להיות מחובר לגוף ונפש שלך ולהבין אותו נכון.
בריא זה פשוט עזרה כבר למאות אנשים לשנות את התזונה שלהם ואת דרך חיים שלהם אלא ממש הצילה אותם מעצמם.


כיום, אני בעלת הקליניקה "בריא זה פשוט עם דריה" שמטרתה לעזור לאנשים שנמצאים במצב בריאותי לא מאוזן, לחזור לאיזון הטבעי המיטבי בגוף כדרך חיים.
יש לי קהילה למעלה מ65 אלף נשים וגברים ברשתות החברתיות שגם להם אני עוזרת להפוך להיות הגרסה הכי בריאה של עצמם.

זוהי הדרך הקצרה לשינוי אמיתי מבפנים שיוביל אותך לבריאות מיטבית ואריכות שנים בלי לבזבז אלפי שקלים מיותרים על פלסטרים שרק מעמיקים את הבעיה.